המדריך למציאת משרד להשכרה

*המדריך* למציאת משרד להשכרה

שלב 1: הגדרת הצרכים והדרישות

  • איסוף דרישות: קיימו פגישה עם הנהלת החברה כדי להבין את הצרכים והעדפות לעומק.
  • תכנון מרחבי: הגדירו את גודל המשרד הנדרש- חלוקת חדרים, גודל חדר ישיבות וכמות עמדות עבודה. קחו בחשבון יחס נטו-ברוטו.
  • מיקום: החליטו איפה אתם רוצים לשבת- תנו דגש על נגישות לתחב”צ, רכבת, רכבת קלה, נגישות עם רכב, חניה, המיתוג של האזור, קשרים עסקיים..

שלב 2: תכנון תקציב

  • תקציב כולל: יש לקחת בחשבון- דמי שכירות, דמי ניהול, ארנונה (לפי סוג העסק) וערבות בנקאית (בדר”כ 3 חודשי שכירות), מע”מ.
  • עלויות נלוות: חשבו גם על עלויות נוספות כמו ריהוט,הובלה, ביטוחים, עורך דין, שיפוצים, שירותים ומערכות תקשורת…

שלב 3: חיפוש וסיורים

  • מקורות לחיפוש: השתמשו ברשתות חברתיות, אתרי חיפוש באינטרנט ומתווכי נדל”ן מסחרי.
  • רישום והשוואה: צרו רשימה של משרדים פוטנציאליים ובצעו השוואה מקיפה.
  • סיורים ובדיקה: לאחר סינון צאו לסיור במשרדים (עדיפות עם מקבלי ההחלטות), תוך בדיקה של כל הפרמטרים הרלוונטיים.

שלב 4: הערכה והחלטה

  • הערכת אפשרויות: העריכו כל משרד לפי קריטריונים כמו מיקום, גודל, מחיר, מרחב להתרחבות, נגישות, חניות, האם צריך לבצע התאמות למשרד ועוד…
  • קבלת החלטה: כנסו פגישת הנהלה לקבלת החלטה סופית לגבי המשרד הנבחר.

שלב 5: משא ומתן

  • לאחר קבלת החלטה: בקשו טויוטה מהמשכיר על מנת להבין את התנאים המסחריים המבוקשים. בקשו מעורכי הדין לעבור על ההסכם
  • חתימה: לאחר ניהול המו”מ, קבעו מועד חתימה והתחילו הכנות לביצוע המעבר🙂.

 

כתבות בנושא

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings
דנמר נדלן לוגו קטן
דנמר נדל"ן
צור קשר