משרד במעטפת

איך להתמודד עם משרד במעטפת

לעיתים, שוכרים מעדיפים להכנס למשרד בגמר מלא בכדי להמנע מלהכנס לפרוייקט שיפוצים כאשר שוכרים משרד במעטפת.

קבלת משרד בגמר מלא הינה אפשרות נוחה בעיקר מבחינת חסכון בזמן והתעסקות בליווי השיפוץ.

החסרון שהמשרד לא בהכרח מותאם לצורכי השוכרים ובהמשך הדרך הפער הזה יכול להוות מטרד של ממש כשנכנסים למשרד החדש ומגלים תוך כדי תנועה שהוא לא ממש עונה על צרכי החברה.

משרד במעטפת לעומת זאת, מאפשר לשוכרים להתאים ככפפה ליד משרד בעיצוב מדוייק ולעיתים חסכוני הרבה יותר ממשרד מוגמר. עם זאת, ליווי פרוייקט שואב זמן, משאבים והתעסקות שמרתיעה שוכרים רבים.

האם החשש מוצדק?

בעלי נכסים רבים מציעים לקחת את ניהול השיפוץ על עצמם כך שרוב "כאב הראש" נחסך מהשוכר. אם מדובר במשכיר מנוסה, באמתחתו בעלי מקצוע שהוא מורגל לעבוד איתם והמערכת כבר "משומנת", כך שהשיפוץ מתנהל על מי מנוחות והתקשורת מול השוכר מסתכמת בקבלת החלטות פשוטות. עיקר העבודה של השוכר היא יצירת פרוגרמה, מאין רשימת מכולת של הצרכים שלו, שאותם יתרגם האדריכל מטעם הבעלים לכדי תכנית חלוקה מפורטת וברגע שמסכימים עליה, הפרוייקט נכנס ל"אוטומט" וכל שנשאר לחברה הוא להכנס ל"בית" החדש שלהם.

אז איך משלמים על השיפוץ בפועל?

מקובל לתמחר את השיפוץ באופן הבא: 1000 ש"ח המושקעים בכל מ"ר בשיפוץ מתומחרים בתוספת של 10 ש"ח למ"ר לשכירות החודשית.

 לדוגמא, משרד במצב מעטפת שמוצע להשכרה ב 100 ש"ח למ"ר, לאחר שיפוץ בגמר גבוה של 3000 ש"ח למ"ר, יתומחר ב130 ש"ח למ"ר במצב החדש.

לסיכום, בעת חיפוש מקום חדש יש לקחת בחשבון מגוון גורמים וכל אופציה טומנת בחובה יתרונות וחסרונות. כמו בכל תחום, עדיף להכניס את הרגל פנימה עם קצת יותר מידע ועכשיו תנהלו מו"מ מדוייק יותר אם תבחרו במשרד "מעטפת".

דנמר נדל"ן- העבודה שלנו היא המשרד שלכם

כתבות בנושא

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings
דנמר נדלן לוגו קטן
דנמר נדל"ן
צור קשר